علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 257
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 179697
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

بزرگان یک به یک حذف شدند

 

شب گذشته در ادامه مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC ، شگفتی دیگری رقم خود و این بار نوبت به حذف قهرمان هلندی 5 دوره مسابقات قهرمانی جهان رسید تا با جام وداع نماید.


    گروه ترجمه - حسین خسروی - 

در دور سوم مسابقات "ریموند فن بارنوالد" که انتظار می رفت بتواند به راحتی با غلبه بر "مارک وبستر" به جمع 8 نفر پایانی راه یابد، بر خلاف انتظارها در حالی که 3 بر 2(ست) از حریف خود پیش بود نا باورانه فرصت های خود را برای زدن "دبل" از دست داد و در پایان بازی را با نتیجه 4 بر 3 (ست) به نماینده ولز واگذار نمود. گفتنی است پیش از این در دور اول و دوم این مسابقات می توان به حذف بزرگانی همچون "جان پارت" کانادایی و " تیلور" انگلیسی  اشاره کرد.

  • نمایش تحسین برانگیز "پیتر رایت"

اما نمایش تحسین برانگیز دور سوم متعلق به کسی نبود جز "پیتر رایت"؛ این مرد اسکاتلندی که به خاطر آرایش موهای عجیب و غریب و منحصر به فرد خود همیشه توجه دوربین های فیلم برداری و عکاسان را به خود جلب کرده است ، با ارائه یک بازی خارق العاده (بهترین بازی او در یک مسابقه  زنده تلویزیونی) با میانگین score 105 (بالاترین میانگین امتیاز از ابتدای مسابقات تا حالا) موفق شد "مایکل اسمیت" غول کش مسابقات را (کسی که "تیلور" را در دور دوم حذف کرده بود.....) حذف نماید.
"رایت" در حالی که از حریف جوان خود 3 بر 2 (ست) عقب بود با "فینیش های" خود در لحظات سرنوشت ساز مسابقه ، بازی را بانتیجه 4 بر 3 (ست) به سود خود به پایان رسانده و به جمع 8 نفر برتر دور یک چهارم نهایی راه یافت.

  • برد قاطع"سایمون ویتلاک"

جادوگر استرالیا "سایمون ویتلاک" نفر 4 رنکینگ PDC که در 4 سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی جهان داشته (در سال 2010 به فینال  و در سال  2012 به جمع 4 نفر برتر راه یافته...) در ادامه روند پیروزی های خود "کوین پینتر" را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت و تبدیل به تنها بازیکنی شد که از ابتدای تورنومنت تا پایان دور سوم حتی 1 ست را واگذار نکرد. ( وی بازیهای قبلی خود را با نتایج 3 بر صفر و 4 بر صفر به پایان رسانده است.)

  • "فینیش های" بی نقص مرد آفریقایی

اما بعد از ظهر روز گذشته با 2 بازی از دور سوم و 1 بازی از دور دوم همراه بود.
در تنها مسابقه باقیمانده از دور دوم "دون پیترسن" از آفریقای جنوبی به مصاف "جاستین پایپ" نفر 11 رنکینگ PDC رفت و در ادامه این استاد دارت آفریقای جنوبی بود که با "فینیش های" بی نقص خود حرفی برای "پایپ" باقی نگذاشت. "پیترسن" با برتری 4 بر 1 (ست) قاطعانه به دور سوم راه یافت و امشب به مصاف حریف قدرتمند خود ، "ماشین چپ دست" ، "جیمز وید" خواهد رفت.
در ادامه بازی های دیروز بعد از ظهر "وس نیوتن" و "یان وایت" با برتری برابر حریفان خود ، به جمع 8 نفر پایانی این دوره از رقابت ها پیوستند.
3 دیدار باقیمانده از دور سوم امشب پیگیری و تکلیف 3 نفر صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص خواهد شد.

  • مصاف  "گری اندرسن" "مایکل فن گرون"

در حساس ترین بازی امشب "گری اندرسن" به مصاف  "مایکل فن گرون" مرد شماره 2 دارت جهان می رود و در دیگر بازی قهرمان جهان در سال های 2011 و 2012 "آدرین لوئیس" با "مروین کینگ" دیدار می نماید.

عکس از :
(Ladbrokes World Darts Championship Second Round (Lawrence Lustig, PDC

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 7 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com